BEDEN DİLİ KARŞIMIZDAKİNİN ANLATMADIKLARINI ANLAMAK TEKNİKLERİ
Rekabetin yoğunlaştığı ve yaşam şartlarının zorlaştığı günümüzde herkes itibar ve saygı görmek isterken bunun karşısındakilerde bıraktığı “ilk izlenim”le çok ilgili olduğunu, genellikle unutuyor.
Bu Seminerde, hem “ilk izlenim”i güvenli olarak lehimizde gerçekleştirmenin ve hem de karşımızdakini “hızla ve garantili tanımanın sırları” anlatılarak; Katılımcıların hemen daha ilk izlenimde “farklı” ve “saygıdeğer” kabul edilmesini sağlamak ve Konuştukları Kişilerin/Müşterilerin anlatmadıkları Düşüncelerini de anlamalarını sağlayacak Teknikleri vermek amaçlanmaktadır.
I - BEDEN DİLİ VE İLETİŞİM.
II - AST’LARIN YÖNETİMİNDE VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ’NDE BEDEN
DİLİNİN KULLANIMI. ( Karşımızdakini Önemsediğimizi Nasıl gösterelim)
III - YÜZ İFADELERİ VE BAŞ HAREKETLERİ . (Müşteri Ziyaretlerinde ilk selamdan itibaren Nasıl Saygı ve Sevgi uyandırılır ? )
IV- SAYGI VE SEVGİ UYANDIRARAK KARŞISINDAKİNİ ETKİLEMEK.
V -ELLER, KOLLAR VE PARMAKLAR İLE BACAKLARIN KULLANILIŞI VE ETKİLİ OTURUŞ YÖNTEMLERİ.
VI - İNSANLARARASI MESAFE VE BEDENSEL TEMAS, HERKESİ NASIL ETKİLİYOR ?
VII - YALAN, SAMİMİYETSİZLİK, ŞÜPHE, TEREDDÜT İŞARETLERİ.
VIII - SONUÇ: DAHA İYİ İNSAN İLİŞKİLERİ KURABİLMEK VE MÜŞTERİYİ ANLAYIP / TANIYARAK BEDEN DİLİ İLE DOĞRUDAN ve OLUMLU ETKİLEMEK İÇİN YÖNTEMLER.