MÜŞTERİ ŞİKAYETİ YÖNETİMİ


Başlangıç Tarihi 05 Nisan 2022,Salı 09:00 - 16:00 Bitiş Tarihi 05 Nisan 2022,Salı 09:00 - 16:00 Adres ZOOM
Eğitim Veren Firma RÖNESANS Eğitmen HÜSEYİN MANDACI

Üye 350,00 ₺ + %20 KDV Üye Dışı Firma 400,00 ₺ + %20 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ İLYASBEY V.D. - 8330465513 TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

MÜŞTERİ ŞİKAYETİ YÖNETİMİ

  • Müşteri Kimdir?
  • Müşteri Hizmeti Nedir?
  • Müşteri Memnuniyeti Yönetimi mi? Müşteri Şikayetleri Yönetimi mi?
  • Memnuniyete ve Şikayete Kurumsal ve Kişisel Bakışımız
  • Kurumsal Şikayet Çözme Politikamız
    • Müşteri Şikayetlerinin Önemi
    • Müşteri Her Zaman Haklı mıdır?
    • Şikayet Etmeme Konusu Nedir?
    • Şikayet Etme Amaçları Neler Olabilir?
    • Şikayet Kanalları ve Amaçları Neler Olabilir?
    • Tatmin Olmayan Müşteride Hizmet Telafisi
    • Şikayetlerin Etkin Şekilde Çözülmesi
    • Sözlü Şikayetlerin Çözülmesi (İletişim Dili ve Dikkat Edilecek Kurallar)
    • Yazılı Şikayetlerin Çözülmesi (Yazılı İletişim Dilinde Dikkat Edilecek Kurallar)
  • Şikayet Yönetimi Sistemi
    • Şikayet Yönetiminin İç ve Dış Amaçları Ne Olabilir?
    • ISO 10002 Nedir?
  • Şikayetten Tatmine Yolculuk
Alternate Text

Son katılım tarihi dolmuştur.