SATIŞ VE CRM YÖNETİMİ


Başlangıç Tarihi 13 Mart 2024,Çarşamba 10:00 - 16:00 Bitiş Tarihi 13 Mart 2024,Çarşamba 10:00 - 16:00 Adres ZOOM
Eğitim Veren Firma İDEALKOÇ Eğitmen NAZ TEZCAN Özgeçmiş

Üye 1.200,00 ₺ + %20 KDV Üye Dışı Firma 1.300,00 ₺ + %20 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ İLYASBEY V.D. - 8330465513 TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

SATIŞ VE CRM YÖNETİMİ

Müşterilerinizle olan ilişkilerinizi doğru yönetmek firmanızın finansal başarısının en önemli koşullarındadır. Kurumların amacı “mükemmel değeri üretmek ve sunmak” bu da mükemmel süreçler, çok yönlü geliştirilmiş mutlu çalışanlar ve memnun edilmiş tedarikçiler ile sağlanabilir. “Memnun Müşteriler” in olmazsa olmazıdırlar. Süreçlerimizi oluştururken müşterimizin istediği değeri çok iyi anlamak, ona ihtiyacı olanı tam istediği anda, istediği kalite ve şekilde, ödeyebileceği kadar maliyetle sunabilmek gerekir. Her müşterinin beklenti ve ihtiyacını, müşteri ile kurumun ilişkisini yönetmek için kurulacak sistemde CRM Customer Relationship Management, MİY “Müşteri İlişkileri Yönetimi” dir. Amacı, müşterinin memnuniyetini arttırmak, sadakatini nasıl sağlayabileceğini öğrenmek, soru ve sorunlarına zamanında ve beklenen geri dönüşü sağlamak, karlılığı için çalışmak, kaybedilen müşterileri geri kazanmak, bir daha müşteri kaybetmemek, müşterileri eğitmek, müşterilerden öğrenmek, beraber proje yapmak, müşterinin maliyetini düşürmek, mevcut ve potansiyel müşterilerin çapraz ürün ve hizmet ihtiyaçlarını takip etmek ve yeni potansiyel müşterilerle olan ilişkileri yönetmektir.

İçerik:

  • Müşteri için “Değer” Yönetimi
    • Değer’e göre Müşteri Segmentleri
    • Müşteri İhtiyaç Analizleri
  • “Müşteri İlişkileri”mizi nasıl Yönetmeliyiz?
    • Kurum Stratejisi Doğrultusunda Müşteri Faaliyet Planları
    • Potansiyel Müşteri İlişkilerimizin Yönetimi
    • Müşteri Yönetimi, Kodlama Yapısı, Dijitalleştirme
    • Hangi veri kimin tarafından ne zaman girilmeli, Nasıl güncellenmeli
  • Performans Kriterlerinin Belirlenmesi
  • Performans ölçme periyodunun belirlenmesi, PUKÖ Döngüsü İçinde Yapılan Çalışmaların Sürekli Takibi, Takip ve Denetim Sistematiği Oluşturulması
Alternate Text

Son katılım tarihi dolmuştur.