TRİZ YARATICI FİKİRLER İLE PROBLEM ÇÖZME (FİZİKİ)


Başlangıç Tarihi 22 Temmuz 2024,Pazartesi 09:30 - 16:30 Bitiş Tarihi 23 Temmuz 2024,Salı 09:30 - 16:30 Adres TAYSAD EĞİTİM SALONU TOSB OTOMOTİV TEDARİK SANAYİ İHTİSAS ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ 1. CADDE NO:10 41420 ŞEKERPINAR / ÇAYIROVA – KOCAELİ / TÜRKİYE
Eğitim Veren Firma RAHUDA Eğitmen AYŞE GÖRÜCÜ

Üye 4.400,00 ₺ + %20 KDV Üye Dışı Firma 4.800,00 ₺ + %20 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ İLYASBEY V.D. - 8330465513 TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

TRİZ YARATICI FİKİRLER İLE PROBLEM ÇÖZME

TRIZ ile Problem Çözme Eğitimi, ARGE, Yeni Ürün/Hizmet Geliştirme ve Süreç İyileştirme konularında kullanılan geleneksel problem çözme metotlarıyla çözülemeyen problemlerin, sistematik olarak daha kısa sürede çözülebilmesini sağlayan TRIZ metotlarını katılımcılara aktaracaktır. TRIZ, yaklaşık 150.000 patentin incelenmesiyle geliştirilmiş, insanların problemleri çözmek için kullandıkları metotların bir bütünüdür.

TRIZ’in doğru ekiple uygulanması sonucunda işletmelerdeki bu tarz problemler çok daha efektif ve uygun maliyetlerle çözülebilmektedir.

Eğitim İçeriği:

Gün 1: TRIZ Temelleri ve Uygulamaları

  • TRIZ Giriş ve Tarihçesi
  • TRIZ’in problem çözmedeki yeri ve önemi
  • 40 Yaratıcı Prensip
  • Kısıt Türleri ve Kısıtlar Matrisi
  • Teknik Evrimin 8 trendi
  • Fonksiyon Analizi 
  • 76 Standart Çözüm
  • İdeal Çıktı
  • Kaynakların etkin kullanımı
  • Uygulamalı Çalışma: Problem Analizi
  • Gerçek bir problem üzerinden TRIZ teknikleriyle analiz

Gün 2: İleri Düzey TRIZ Teknikleri ve Uygulama Çalışmaları

  • İleri Düzey TRIZ Teknikleri
  • X-Factor ve Zaman ve Boyutta Düşünme
  • TRIZ Etkileri Veri Tabanı kullanımı
  • TRIZ Uygulama Teknikleri
  • Boyut-Zaman-Maliyet
  • Küçük Akıllı İnsanlar 
  • Atölye Çalışması: Problem Çözme
  • Grup çalışmaları ile problem çözme uygulamaları
  • Uygulamalı çalışma ve vaka analizleri
  • Çözüm Sunumları ve Tartışma
  • Geri bildirim ve çözüm önerileri
  • Anahtar çıkarımlar ve genel değerlendirme