Başlangıç Tarihi 24 Eylül 2024,Salı
09:00 -
16:00
Bitiş Tarihi 25 Eylül 2024,Çarşamba
09:00 -
16:00
Adres ZOOM
Eğitim Veren Firma BİST EĞİTİM & DANIŞMANLIK
Eğitmen İLKER TAŞÇI
Üye 2.400,00 ₺ + %20 KDV
Üye Dışı Firma 2.600,00 ₺ + %20 KDV
Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
İLYASBEY V.D. - 8330465513
TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978
IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978
BAŞARILI TELEFON GÖRÜŞMELERİ İÇİN ETKİLİ İLETİŞİM
PROGRAMIN AMACI : Bu seminerimizde, katılımcıları, telefonun doğru kullanımı ve etkili telefon görüşmelerinde uyulması gerekenler konusunda bilgilendirmek amaçlanmaktadır.
Özellikle kızgın müşteri temasında olumlu izlenim bırakan, gücünü ve direncini kaybetmeyen, beklenenin üzerinde hizmetle karşılık veren çalışanlar yaratmaya destek olmaktır. “Müşteriyi” anlamanın, beklentileri öğrenmenin, her müşterinin farklı beklentilerde ve yapıda olduğunun kavranması amacını taşımaktadır.
Kurumun ihtiyaçlarına, çalışma ilkelerine göre içerik uyarlanacaktır.
PROGRAMIN KAPSAMI:
- İletişimin İş Yaşamındaki Yeri
- Sözlü İletişimin Önemi
- Etkili Konuşma ve Etkili Dinleme
- Müşteri Memnuniyetini Sağlayan Davranışlar
- Telefonda İletişim ve Etkin Telefon Hizmeti
- Doğru ve Etkili Konuşmak İçin Gerekenler
- Telefonda İletişimin Zorlukları
- Kullanılmaması Gereken Kelimeler
- Zor Müşterileri Karşılama
- Duygusal Yansıma ve Önlenmesi
- Müşterinizin İhtiyaçlarını Anlamak
- Müşteri Hizmeti ve Siz
Son katılım tarihi dolmuştur.