BAŞARILI TELEFON GÖRÜŞMELERİ İÇİN ETKİLİ İLETİŞİM
PROGRAMIN AMACI : Bu seminerimizde, katılımcıları, telefonun doğru kullanımı ve etkili telefon görüşmelerinde uyulması gerekenler konusunda bilgilendirmek amaçlanmaktadır.
Özellikle kızgın müşteri temasında olumlu izlenim bırakan, gücünü ve direncini kaybetmeyen, beklenenin üzerinde hizmetle karşılık veren çalışanlar yaratmaya destek olmaktır. “Müşteriyi” anlamanın, beklentileri öğrenmenin, her müşterinin farklı beklentilerde ve yapıda olduğunun kavranması amacını taşımaktadır.
Kurumun ihtiyaçlarına, çalışma ilkelerine göre içerik uyarlanacaktır.
PROGRAMIN KAPSAMI:
• İletişimin İş Yaşamındaki Yeri
• Sözlü İletişimin Önemi
• Etkili Konuşma ve Etkili Dinleme
• Müşteri Memnuniyetini Sağlayan Davranışlar
• Telefonda İletişim ve Etkin Telefon Hizmeti
• Doğru ve Etkili Konuşmak İçin Gerekenler
• Telefonda İletişimin Zorlukları
• Kullanılmaması Gereken Kelimeler
• Zor Müşterileri Karşılama
• Duygusal Yansıma ve Önlenmesi
• Müşterinizin İhtiyaçlarını Anlamak
• Müşteri Hizmeti ve Siz