İZ YÖNETİCİ GELİŞTİRME PROGRAMI (KENDİMİZ & İLİŞKİLERİMİZ)


Başlangıç Tarihi 27 Şubat 2019,Çarşamba 10:00 - 17:00 Bitiş Tarihi 03 Mayıs 2019,Cuma 10:00 - 17:00 Adres TAYSAD EĞİTİM SALONU
Eğitim Veren Firma İSTASYON360 Eğitmen HAMDİ ÖZGAN Özgeçmiş

Üye 2.520,00 ₺ + %20 KDV Üye Dışı Firma 3.600,00 ₺ + %20 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ İLYASBEY V.D. - 8330465513 TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

İZ YÖNETİCİ GELİŞTİRME PROGRAMI (KENDİMİZ & İLİŞKİLERİMİZ)

Eğitim Tarihleri:

1. Modül: 27-28 Şubat; 13 Mart

2. Modül: 3-4 Nisan; 3 Mayıs

  • Eğer organizasyonunuzun içinde karar verme mekanizmasının içindeyseniz, takımınıza kurumunuz içinde etki yaratacak şekilde koçluk yapmanız, toplantılarınızı verimli bir şekilde kolaylaştırıcı olarak yönetmeniz, etki alanınızdaki paydaşlarınıza proaktif geri bildirimler vermeniz, fark yaratacak stratejik planlamalar yapmanız ve değişimi yönetmeniz gerekiyorsa.
  • Temel yöntemimiz vasıtasıyla liderlik becerilerinizi kuvvetlendirip, etki alanızdaki konulardaki netliği, çalışanların birbirine bağlılığını, anlaşmayı ve aksiyon almayı artırmak istiyorsanız.
  • Mevcut durumlar içinde «Mevzu tartışmaya » devam edip konuları sonuca bağlayamıyorsanız.
  • Yenilikler ortaya çıkarmak istiyorsanız.
  • Kutunun dışından düşünmek istiyorsanız.
  • Kurum kimliğimizi netleştirmek istiyorsak.
  • Kurumunuzun varlık sebebini ortaya koymak istiyorsanız.
  • Gelecek vizyonunuzu birlikte nasıl gideceğinizi çizmek istiyorsanız.
  • Otorite ile bir arada verimli çalışmaya devam etmek, kimin hangi konuda ne zaman ulaşılabilir olduğunu netleştirmek istiyorsanız.
  • Mevcut kaynaklarınızı (Finans, İk, İnsan, Teknoloji) verimli ve etkin kullanmak istiyorsanız.
  • Markanızı pazarda görünür hale getirmek için yeni stratejiler bulmak istiyorsanız
  • Gücü birinin üstünde değil, birlikte kullanmak istiyorsanız.
  • Değişimi ve kriz ortamlarını yönetirken daha iyi başa çıkmak istiyorsanız.
  • İhtiyaç (Değer) odaklı yaşayan kurumlarda kişisel ve kurumsal düzeyde nasıl bağlantı kurulabileceğinin araçlarını deneyimlemek istiyorsanız.

Kazanımlar:

Nasıl paradigmalarınız değişmeye başlayacak.

Buradan…

Buraya…

Direnç-düşmanlık-korku dan

Açıklık-kabule

Az bilinçli halde tepki vermeden

Geri bildirim alma ve verme kültürü

Çatışma ve rekabetten

Bağlantı ve işbirliğine

Olumsuz örnek olmadan

Olumlu rol model olmaya

Gücü birinin üstünde kullanmaktan

Gücü ekibi ile birlikte kullanmaya

Kazan/kaybet kaybet/kaybet

Kazan/kazan

Odak teşhis ve yargılarımızdan

Odağımız duygu/ihtiyaçlarımıza

Talep eder. “seçim yok” talep eden

kişi talebinin yapılmasını ister.

Rica ve müzakereye açıktır

Sorumluluk almaz

Seçim ve sorumlulukları kabul eder

 

kendimİZ

ilişkilerimİZ

*Ben dili

*Dinleme seviyeleri ve pratikleri

*Toksik iletişim

*Kişisel farkındalık ve kendini tanıma

*Insights kişilik profili üzerinden kendimi ve çevremi tanıma, anlama, uyumlanma ve empati becerilerini geliştirme

*Duygusal zeka

*Kendime empati

*Duygular

*İhtiyaçlar

*TA ve Ego durumları

*Karşı tarafı anlamak ve empati verme

*“Hayır” ı duyabilmek

*Çevreme dair oluşan etiketlerin arkasındaki ihtiyaçları görerek halden anlamak.

*Çatışma ile bağ kurmak

*Takım performansını değerlendirme ve

geribildirim

*Asta ve üste geribildirim alma ve verme

GELİŞECEK BECERİLER

GELİŞECEK BECERİLER

Kişisel Farkındalık Empatik Dinleme Kendine Empati Bütünlük Stratejik İletişim

Dürüstçe Kendini İfade

İşbirliği

Hayır Diyebilme Bütünlük Çatışma Yönetimi 360 Geri Bildirim Takdir

Net Rica

TARİH:

TARİH:

27-28 Şubat

Ve 13 Mart

3-4Nisan

Ve 3 Mayıs



Son katılım tarihi dolmuştur.