Başlangıç Tarihi 21 Şubat 2020,Cuma
09:30 -
17:00
Bitiş Tarihi 21 Şubat 2020,Cuma
09:30 -
17:00
Adres SHERATON OTEL ODUNLUK, AKPINAR CAD. NİLÜFER/BURSA
Eğitim Veren Firma İDEALKOÇ
Eğitmen ASLI CEYHAN
Özgeçmiş
Üye 420,00 ₺ + %20 KDV
Üye Dışı Firma 600,00 ₺ + %20 KDV
Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
İLYASBEY V.D. - 8330465513
TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978
IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978
Eğitim Konusu:
İşletmelerin tedarikçilerinden temin ettikleri malzemeleri ihtiyaç duydukları zamanda, sadece ihtiyaç duydukları miktarlarda temin edebilmelerini sağlamak, tedarik malzemesi stoklarını azaltarak veya ortadan kaldırarak stok maliyetlerini düşürmek ve siparişlerin tedarikçilere aktarıldığı bilgi akışını etkin yönetmek amacıyla kullanılan malzeme temin sistemidir. Bu sayede ambarlar, dağıtım merkezleri ortadan kaldırılır, daha sık sevkiyat yapılır, daha küçük kapasiteli kamyonlar, geri dönüşümlü standart kasalar kullanılır.
Bu eğitimde Lojistik, Planlama ve Kanban sistemlerinin kurulumu, işleyiş biçimi ve devreye alınışı anlatılmaktadır.
Eğitim İçeriği:
- Çekme sistemi tasarım adımları
- Jidoga nedir?
- Akış dengeleme – Heijunka
- Hat dengeleme – Yamazumi
- Kanban nedir?
- Kanban kartları, Kanban döngüsü, Sinyal kanban
- Ara stok yönetimi
- Üretim kapasitesi yönetimi
- Sipariş yönetimi
- Günlük envanter yönetimi
- Kanban çeşitleri
- Lojistikte çekme ve itme sistemi
- Milkrun nedir?
- Taşıma rotası iş analizi
Son katılım tarihi dolmuştur.