“SICAK” ve “PROFESYONEL” SATIŞ ve PAZARLAMA TEKNİKLERİ
Pazarlama stratejilerinin, İşletmelerde Gelir ve Kârlılığa dönüşebilmesi için Satış işlevinin etkili bir şekilde yürütülmesi gerekir. Modern Pazarlamanın en önemli işlevlerinden olan Satışın etkin bir şekilde yürütülmesi için ise; Müşteri Odaklı Satış Planlarına, Satış ve Pazarlama Tekniklerini gerektiğince kullanabilen Satış Sorumlularına ihtiyaç vardır.
Bu Seminerde; Müşterinin Satın Alma davranışları incelenmekte, Başarılı bir Satış Görüşmesi’nin yürütülmesi, “Satış Öncesi Hazırlıklar” ve “Satış Sonrası Hizmetler” ile Sıcak Satış’ ın Çağdaş Teknikleri ele alınmaktadır.
Seminer, Satış Yönetici ve Temsilcilerinin Müşteri İlişkilerinde kullanacakları tutum ve Pazarlama Yaratıcılıklarını geliştirebilmeyi ve Sonuç olarak Yüksek, Hızlı ve Kârlı Satış Başarısını tüm Satışlarında sağlatmayı amaçlamaktadır.
Konu Başlıkları :
- Temel Satış Bilgileri : 21.YüzYıl Satış Tekniklerindeki FARKLAR..
- Müşteri Ürün’ le birlikte HİZMET’ imizi de kesinlikle almak istiyor !!! (Mühendislik Tavsiyeleri + Satış Sonrası Hizmetleri v.b..)
- Satış / Müşteri Temsilciliği Farkları ve Davranış Teknikleri .
- ÜRÜN ve HİZMET SATIŞI Nedir ? Başarılı Olmak için Yöntemler.
- Ürün - Hizmet Satışlarında Satış Sorumlusunun Önemi .
- Pazarlama – Satış arasındaki Farklar ve Birleşen Noktalar.
- Satış Sorumluları, Satışta Pazarlama Tekniklerini Nasıl Kullanmalı?
- MARKA Nedir ve MARKA’ mızın Üstünlükleri Nasıl Satılır ?
- Bayi / Satış Noktaları ile Kullanıcı İstekleri arasındaki Farklar nelerdir ?
- ÜRÜN’nün ve MARKA’nın FAYDA’larını :
“Etkileyerek Sunmak” için “MARKA SUNUŞU” TEKNİKLERİ .
- Sektör ve Rakip Bilgisi Edinme Teknikleri
- BAYİ Ziyaretlerinde Azami Verimliliği almak için Yöntemler.
- BAYİ ZİYARETLERİ’ ne Nasıl hazırlanmak Satışları Teşvik eder ?
- İHRACAT SATIŞ GÖRÜŞMELERİ ve ZİYARETLERİNDE HIZLI ETKİLEME, İKNA ve SATIŞ TEKNİKLERİ.
- Satış Hazırlığı ve Satış Konuşmasını Planlama Teknikleri .
- “ NEDEN BİZDEN ALSIN?” SATIŞ NOKTALARI ve BAYİLERİMİZ , NEDEN BİZİM ÜRÜNLERİMİZİ SATSINLAR ?.
- MÜŞTERİ’YE, “HEMEN SİPARİŞ VERME KARARI” NASIL ALDIRILIR ?
- Satın Alma Sebepleri ve Müşteriyi Motive Etme Teknikleri .
- “Mucize Formül” = AİDA (Hemen Etkileme Formülü.)
- Randevu Alma Teknikleri
- (12) Çağdaş “Söze Giriş” Tekniği.
- Satış Kapatma (Siparişi İmzalatma) Teknikleri.
- Zincirleme Satış Tekniği Uygulama Örnekleri.
- Satış Sonrası Hizmetlerin Önemi ve Planlaması .