PROFESYONEL - SICAK - İLERİ SATIŞ TEKNİKLERİ


Başlangıç Tarihi 02 Mayıs 2018,Çarşamba 10:00 - 17:00 Bitiş Tarihi 03 Mayıs 2018,Perşembe 10:00 - 17:00 Adres TAYSAD Eğitim Salonu
Eğitim Veren Firma ÖZ TANITIM Eğitmen ÖZKAN KAYMAK Özgeçmiş

Üye 700,00 ₺ + %20 KDV Üye Dışı Firma 1.000,00 ₺ + %20 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ İLYASBEY V.D. - 8330465513 TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

“SICAK” ve “PROFESYONEL” SATIŞ ve PAZARLAMA TEKNİKLERİ

Pazarlama stratejilerinin, İşletmelerde Gelir ve Kârlılığa dönüşebilmesi için Satış işlevinin etkili bir şekilde yürütülmesi gerekir. Modern Pazarlamanın en önemli işlevlerinden olan Satışın etkin bir şekilde yürütülmesi için ise; Müşteri Odaklı Satış Planlarına, Satış ve Pazarlama Tekniklerini gerektiğince kullanabilen Satış  Sorumlularına ihtiyaç vardır.

Bu Seminerde; Müşterinin Satın Alma davranışları incelenmekte, Başarılı  bir Satış Görüşmesi’nin yürütülmesi, “Satış Öncesi  Hazırlıklar”  ve “Satış Sonrası Hizmetler” ile Sıcak Satış’ ın Çağdaş  Teknikleri ele  alınmaktadır.

Seminer, Satış Yönetici ve Temsilcilerinin Müşteri İlişkilerinde kullanacakları tutum ve  Pazarlama Yaratıcılıklarını geliştirebilmeyi ve Sonuç olarak Yüksek, Hızlı ve Kârlı Satış Başarısını tüm Satışlarında sağlatmayı  amaçlamaktadır.

Konu Başlıkları :

  • Temel Satış Bilgileri : 21.YüzYıl Satış Tekniklerindeki  FARKLAR..
  • Müşteri Ürün’ le birlikte HİZMET’ imizi de kesinlikle almak  istiyor !!! (Mühendislik Tavsiyeleri + Satış Sonrası Hizmetleri v.b..)
  • Satış / Müşteri Temsilciliği Farkları ve Davranış Teknikleri .
  • ÜRÜN ve HİZMET  SATIŞI Nedir ? Başarılı Olmak için Yöntemler.
  • Ürün - Hizmet Satışlarında Satış Sorumlusunun Önemi .
  • Pazarlama – Satış arasındaki Farklar ve Birleşen Noktalar.
  • Satış Sorumluları, Satışta Pazarlama Tekniklerini Nasıl Kullanmalı?
  • MARKA Nedir ve MARKA’ mızın Üstünlükleri Nasıl Satılır ?
  • Bayi / Satış Noktaları ile Kullanıcı İstekleri arasındaki Farklar nelerdir ?
  • ÜRÜN’nün ve MARKA’nın FAYDA’larını :

“Etkileyerek  Sunmak”  için  “MARKA SUNUŞU” TEKNİKLERİ .

  • Sektör ve Rakip Bilgisi Edinme Teknikleri 
  • BAYİ Ziyaretlerinde Azami Verimliliği almak için Yöntemler.
  • BAYİ  ZİYARETLERİ’ ne Nasıl hazırlanmak Satışları Teşvik eder ?
  • İHRACAT SATIŞ GÖRÜŞMELERİ ve ZİYARETLERİNDE HIZLI ETKİLEME, İKNA  ve  SATIŞ TEKNİKLERİ.
  • Satış Hazırlığı ve Satış Konuşmasını Planlama Teknikleri .
  • “ NEDEN BİZDEN  ALSIN?” SATIŞ NOKTALARI ve BAYİLERİMİZ ,  NEDEN BİZİM ÜRÜNLERİMİZİ SATSINLAR  ?.
  • MÜŞTERİ’YE, “HEMEN SİPARİŞ  VERME  KARARI” NASIL  ALDIRILIR ?
  • Satın Alma Sebepleri ve  Müşteriyi Motive Etme Teknikleri .
  • “Mucize Formül” = AİDA (Hemen Etkileme Formülü.)
  • Randevu Alma Teknikleri
  • (12) Çağdaş “Söze Giriş” Tekniği.
  • Satış Kapatma (Siparişi İmzalatma) Teknikleri.
  • Zincirleme Satış Tekniği Uygulama Örnekleri.
  • Satış Sonrası Hizmetlerin Önemi ve Planlaması .


Son katılım tarihi dolmuştur.