ZOR MÜŞTERİLER İLE BAŞA ÇIKMAK - SANAL EĞİTİM


Başlangıç Tarihi 06 Kasım 2020,Cuma 09:00 - 16:00 Bitiş Tarihi 06 Kasım 2020,Cuma 09:00 - 16:00 Adres ZOOM
Eğitim Veren Firma MIDA INSTITUTE Eğitmen İREM RONA

Üye 350,00 ₺ + %18 KDV Üye Dışı Firma 400,00 ₺ + %18 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

ZOR MÜŞTERİLERLE BAŞA ÇIKMAK

Zor müşterilere daha pozitif ve profesyonelce yaklaşmayı başarmak için farklı bakış açıları geliştirmeyi, durumları objektif değerlendirmeyi, strateji belirlemeyi, farklı yaklaşım tarzları ile tepkileri nasıl etkilediğini ve özdenetim sağlamayı öğrenecek.

  • Zor müşterilere yönelik strateji belirlemek
  • Ben ve müşterim
  • Empati Haritası
  • Kimin hangi durumda zor insana dönüşebileceğini anlamak
  • Zor durumları yargılamadan anlamak
  • İletişim Engellerini Aşmak için Yapıcı Çözümler
  • İletişimde güven
  • İletişim Tarzlarımız
  • Farklı iletişim kanalları oluşturmak
  • Sık karşılaştığımız durumlara alternatif yanıtlar
  • Farklı Kişilikler, Farklı Yaklaşımlar
  • Farklı bakış açıları geliştirmek
  • Yaklaşım tarzımızın tepkileri nasıl etkilediğini görmek
  • Karşı tarafın tutumunu değiştirmek
  • Özdenetim
  • Fiziksel teknikler