YERİNDE KALİTE - SANAL EĞİTİM


Başlangıç Tarihi 12 Kasım 2020,Perşembe 10:00 - 16:00 Bitiş Tarihi 12 Kasım 2020,Perşembe 10:00 - 16:00 Adres ZOOM
Eğitim Veren Firma İDEALKOÇ Eğitmen MELİKE KARTAL Özgeçmiş

Üye 350,00 ₺ + %18 KDV Üye Dışı Firma 400,00 ₺ + %18 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

Yerinde Kalite

Kalite bedavadır, ilk seferde doğru yapılırsa…

Yerinde Kalite, değeri üreten operasyonun her defasında işi doğru yapmasını amaçlayan bir yaklaşım ve uygulama metodudur.  Bu yaklaşım kaliteyi kaynağında sağlamayı ve kalite kontrol ve düzeltme faaliyetlerini ortadan kaldırmayı amaçlar. Hata izolasyon, problem çözme, sürekli iyileştirme, iletişim faaliyetlerinin uygulanması ve bunların temel hata önleyici araçlar ile birleştirilmesi konusu işlenmektedir. Yerinde Kalite anlayışının kurulması ve sürdürülmesi için gerekli ilkeler anlatılmaktadır.

İçerik:

Yerinde Kalite nedir?

  • Yerinde Kalite İlkeleri Nelerdir
  • Yerinde Kalite Faaliyetleri
  • Temel Araçlar
    • Poka yoke
    • Jidoka
    • Andon
  • Uygulama
Alternate Text

Son katılım tarihi dolmuştur.