SATIŞTA ETKİLEME VE İKNA


Başlangıç Tarihi 28 Mayıs 2021,Cuma 09:00 - 16:00 Bitiş Tarihi 28 Mayıs 2021,Cuma 09:00 - 16:00 Adres
Eğitim Veren Firma MIDA INSTITUTE Eğitmen İREM RONA İNAN Özgeçmiş

Üye 350,00 ₺ + %20 KDV Üye Dışı Firma 400,00 ₺ + %20 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ İLYASBEY V.D. - 8330465513 TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

SATIŞTA ETKİLEME VE İKNA

Bu eğitimin amacı,  satış ekibinde çalışanlara etkin iletişim, etkileme ve ikna için gerekli bilgi ve becerileri interaktif bir ortamda uygulamalı olarak paylaşmak ve yeni alışkanlıklar edinmelerini sağlamak için eylem önerilerini belirlemek. Etkileme ve ikna tekniklerini satış becerilerinin ayrılmaz parçası haline getirmek.

  • İnsanların görüşlerini değiştirmek için neler yapabiliriz?
  • Müşteri Kimdir, neden kaybedilir?
  • Satışta etkileme becerilerinin önemi
  • Müşteriyi tanımak için teknikler
  • Müşteriyi ikna etmek - Müşterinin beklentilerini belirlemek
  • Etkin iletişim
  • Soruların ikna amacıyla kullanımı
  • Doğru Soru: Müşterim neden benden satın alsın? (Müşteri psikolojisinin analizi)
  • İkna sırları
  • Satış müzakere planının yapılması
  • Müzakere ve İknada hazırlık aşamasının önemi
  • Müzakere sürecinde aşamalar
  • Müşteri itirazlarını karşılama
  • Vaka çalışması
  • Satışta Etkileme ve İkna için Müşteri Deneyimine Odaklanmak
Alternate Text

Son katılım tarihi dolmuştur.