Başlangıç Tarihi 23 Ağustos 2021,Pazartesi
13:00 -
17:00
Bitiş Tarihi 23 Ağustos 2021,Pazartesi
13:00 -
17:00
Adres ZOOM
Eğitim Veren Firma İDEALKOÇ
Eğitmen ÖMER FARUK TEZCAN
Özgeçmiş
Üye 250,00 ₺ + %20 KDV
Üye Dışı Firma 300,00 ₺ + %20 KDV
Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ
İLYASBEY V.D. - 8330465513
TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978
IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978
SATIŞ VE PORTFÖY GÖSTERGELERİ
Bu eğitimde satış ekiplerinin kapsamında kaç aktif müşteri, kaç potansiyel müşteri ve bölgesel dağılım ele alınacaktır. CRM sürecinde potansiyel müşterilerin hangi aşamada oldukları, ne kadarlık bir potansiyel olduğunu ve geçmiş başarı başarısızlıkların analizi takibi sağlanacaktır. Son olarak satış ciro ve aktivite hedefleri doğrultusunda başarı performansı ve gerekli görülen düzeltici faaliyet planlaması görüşülecektir.
İçerik:
- Müşteri memnuniyet yönetimi nedir?
- Müşteri faaliyet çemberi nedir?
- Salgın sonrası satış ekipleri için öncelikli konular nelerdir?
- Yönetimin kumanda merkezi
- Satış gösterge ve hedefleri belirlenmesi
- Satışı arttıracak faaliyetler
- Kaynak planlaması
- Orta vade opsiyonlar nelerdir (Pazarlama Karması)
Son katılım tarihi dolmuştur.