ZOR MÜŞTERİLERLE BAŞA ÇIKMA


Başlangıç Tarihi 08 Eylül 2021,Çarşamba 09:00 - 16:00 Bitiş Tarihi 08 Eylül 2021,Çarşamba 09:00 - 16:00 Adres ZOOM
Eğitim Veren Firma MIDA INSTITUTE Eğitmen İREM RONA İNAN Özgeçmiş

Üye 350,00 ₺ + %18 KDV Üye Dışı Firma 400,00 ₺ + %18 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

ZOR MÜŞTERİLERLE BAŞA ÇIKMA

Zor müşterilere daha pozitif ve profesyonelce yaklaşmayı başarmak için farklı bakış açıları geliştirmeyi, durumları objektif değerlendirmeyi, strateji belirlemeyi, farklı yaklaşım tarzları ile tepkileri nasıl etkilediğini ve özdenetim sağlamayı öğrenecek.

Zor müşterilere yönelik strateji belirlemek

Ben ve müşterim

Empati Haritası

  • Kimin hangi durumda zor insana dönüşebileceğini anlamak
  • Zor durumları yargılamadan anlamak

İletişim Engellerini Aşmak için Yapıcı Çözümler

  • İletişimde güven
  • İletişim Tarzlarımız
  • Farklı iletişim kanalları oluşturmak
  • Sık karşılaştığımız durumlara alternatif yanıtlar

Farklı Kişilikler, Farklı Yaklaşımlar

  • Farklı bakış açıları geliştirmek
  • Yaklaşım tarzımızın tepkileri nasıl etkilediğini görmek
  • Karşı tarafın tutumunu değiştirmek

Özdenetim

  • Fiziksel teknikler
Alternate Text

Son katılım tarihi dolmuştur.