TELEFONDA ETKİLİ İLETİŞİM
Bu eğitimde, katılımcıları, telefonun doğru kullanımı ve etkili telefon görüşmelerinde uyulması gerekenler konusunda bilgilendirmek amaçlanmaktadır.
Özellikle kızgın müşteri temasında olumlu izlenim bırakan, gücünü ve direncini kaybetmeyen, beklenenin üzerinde hizmetle karşılık veren çalışanlar yaratmaya destek olmaktır. “Müşteriyi” anlamanın, beklentileri öğrenmenin, her müşterinin farklı beklentilerde ve yapıda olduğunun kavranması amacını taşımaktadır.
İletişimin İş Yaşamındaki Yeri
• Sözlü İletişimin Önemi
• Etkili Konuşma
• Etkili Dinleme ve adımları
• Telefonda açılış
• Müşteri Memnuniyetini Sağlayan Davranışlar
• Telefonda İletişim ve Etkin Telefon Hizmeti
• Doğru ve Etkili Konuşmak İçin Gerekenler
• Telefonda insanları etkileyen unsurlar
• Telefonda İletişimin Zorlukları
• Kullanılmaması Gereken Kelimeler
• Kelimelerin Gücü
• Zor Müşterileri Karşılama
• Etkili soru sorabilme
Açık Uçlu sorular
Kapalı uçlu sorular
Durum soruları
Problem soruları
Ölçme soruları
İma soruları
Teyit soruları
• Müşterinizin İhtiyaçlarını Anlamak
• Empati & Sempati
• Müşteri Hizmeti ve Siz
• Kapanış ve geri bildirim