SATINALMACILARA “SATIN ALIRKEN KAZANMAK” İÇİN (23) ULUSLARARASI PAZARLIK TEKNİĞİ
Giderek Yoğunlaşan REKABET İçinde Uluslararası Müzakere ve Pazarlık Teknikleri bize, ““Satın Almacının İhtiyaçları” ile Tedarikçinin Ürün ya da Hizmetleri arasında sağlam bir köprü kurabilmek için gerekli olmaktadır.
Fiyat, İndirim, Vade Farkı, İade ve çeşitli Tavizlerin Pazarlık sebebi olduğu günümüz ticari hayatında; Müzakere ve Pazarlık Tekniklerini özümsemek, hem Tedarikçilerimizle karşılıklı yararlarımızın korunmasını, hem de Kaliteyi istediğimiz İndirimle almamızı ve böylece Satın Alırken Kazanmamızı Sağlayacaktır.
Konu Başlıkları :
I. Adım : Müzakere ve Pazarlık Bilgilerimizi Geliştirmek :
- Satışta Pazarlık Mecburiyeti / Geleneği .
- Alıcıların Kullandığı ( 23 ) Taktik ve Satıcıların Cevaplama Teknikleri .
- Pazarlık Gücümüzü Arttıracak ( 12 ) Teknik .
- Daha Çok Satış İçin, Pazarlık Strateji ve Taktikleri .
II. Adım : Müzakere, Pazarlık ve Satıcılık Bilgilerimizi Birleştirmek :
- Neden Pazarlık Edilir ?
- Satın Almaya Teşvik Eden ( 6 ) Temel Güdümüz .
- Satıcılar Satış Görüşmesini Nasıl Planlarlar ?
- Müzakerede Satn Almacının Direncini Kırmak İçin Satıcıların Kullandıkları ( 10 ) Teknik .
III Adım : ÖRNEK VAKA ÇALIŞMASI
- Tedarikçinin ZAM İSTEĞİ’ ne karşı Satın Almacıların gerekli hazırlıkları ?
- Tedarikçinin yaptığı hazırlıklar.
- Satın Almacının dilediği sonucu alması için Yöntemler.
IV Adım : Sektörümüzden Çeşitli Örnekler .