BAYİ YÖNETİMİ VE HEDEFLERE ULAŞTIRAN TEŞVİK TEKNİKLERİ


Başlangıç Tarihi 06 Şubat 2018,Salı 10:00 - 17:00 Bitiş Tarihi 07 Şubat 2018,Çarşamba 10:00 - 17:00 Adres

Ücretsiz

BAYİ / TOPTANCI /DİSTRİBÜTÖR YÖNETİMİ ve SATIŞ HEDEFLERİNE ULAŞTIRAN TEŞVİK TEKNİKLERİ

Konu Başlıkları:

  1. Pazarlama / Satış Kavramlarının Fark’ları ve Özellikleri.
  2. BAYİ / TOPTANCI / DİSTRİBÜTÖR Kavramlarının Farkları ve Özellikleri.
  3. Ürün / Hizmet Satış Yönetimi Farkları.
  4. Ürün / Hizmet Tanıma – Tanıtma Teknikleri.
  5. Bayi / Distribütör Yönetiminde:
    • Bayi Seçme Kriterleri
    • Bayilerin Hukuksal Yönü
    • Bayi Hedefleme Teknikleri
    • Bayi Ziyaret Kriterleri
    • Bayi Denetleme Kriterleri
  6. Bayilerin Şikayetlerini Cevaplama Teknikleri :
  7. Bayilere, Müşteri Şikayetleri Cevaplama Önerileri
  8. Bayilere, Şikayetlerin Fayda ve Avantajlarını Anlatma Teknikleri
  9. Fiyatımızı Bayilere / Kullanıcılara Kabul Ettirme Teknikleri
  10. Bayi, Teşvik / Ödül Çeşitleri ve Uygulama sistemleri
  11. Bütçeli ve Bütçesiz “Bayi Motivasyonu” Teknikleri
  12. Bayilerde, Müşteriyi Tanıma ve Uygun Davranış Geliştirme
    • Müşterinin Kimliğini Tespit Etme Ciddiyeti
    • Bayilerde Müşteri Nasıl Kazanılır?
    • Satın Alma Sebepleri ve Motivasyon Teknikleri
    • Bayi ve/veya Yetkili Satıcı Olmanın Fayda ve Avantajları
    • “Kâr Hikayeleri” Nedir? / Nasıl Hazırlanır?
    • “BAYİ ve ÜRETİCİ  ŞİRKET” İLİŞKİLERİNDE KÂR’ A  ULAŞMAK.