ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ


Başlangıç Tarihi 23 Temmuz 2018,Pazartesi 10:00 - 10:01 Bitiş Tarihi 24 Temmuz 2018,Salı 10:00 - 10:01 Adres TAYSAD Eğitim Salonu
Eğitim Veren Firma YALIN AKADEMİ Eğitmen SELÇUK KARADOĞAN Özgeçmiş

Üye 700,00 ₺ + %20 KDV Üye Dışı Firma 1.000,00 ₺ + %20 KDV Hesap Bilgileri TAYSAD TAŞIT ARAÇLARI TEDARİK SANAYİCİLERİ DERNEĞİ İKTİSADİ İŞLETMESİ İLYASBEY V.D. - 8330465513 TC. İŞ BANKASI A.Ş. - Şube Kodu : 2429 - Hesap No : 43978 IBAN : TR22 0006 4000 0012 4290 043978

ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ EĞİTİMİ

Eğitimin Amacı:

Müşteri odaklı bir sistemde müşteri memnuniyetinin sağlanması esastır. Müşteri şikâyetlerinin alınması, şikayetlerin yönetilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanmasında sistem yaklaşımına sahip olmaktır.

Eğitimin İçeriği:

  • Kapsam
  • Atıf yapılan standartlar
  • Terim ve tarifler
  • Şikayetçi
  • Şikayet
  • Müşteri
  • Klavuz Prensipler
  • Genel
  • Görünürlük
  • Erişilebilirlik
  • Cevap verebilirlik
  • Objektiflik
  • Ücretler
  • Gizililik
  • Müşteri odaklı yaklaşım
  • Hesap verebilirlik
  • Sürekli iyileştirme
  • Şiakyetleri ele alma
  • Taahüt
  • Politika
  • Sorumluluk ve yetkilendirme
  • Planlama ve tasarım
  • Şikayetleri Ele Alma
  • İletişim
  • Şikayetin alınması
  • Şikayetin takibi
  • Şikayetin alındığının bildirimi
  • Şikayetin değerlendirilmesi
  • Şikayetin araştırılması
  • Şikayete cevap
  • Kararın bildirimi
  • Şikayetin kapatılması
  • İyileştirme
  • Bilgi toplama
  • Şikayetlerin analizi
  • Şikayetlerin ele alınması ile ilgili memnuniyetin ölçümü
  • Prosesin takibi
  • Tetkik
  • Yönetim gözden geçirme
  • Sürekli iyileştirme


Son katılım tarihi dolmuştur.