-ÜCRETSİZ ETKİNLİK-
Değerli Üyemiz, Değerli Sektör Paydaşları,
Günümüzün hızla değişen dünyasında OEM’ler de dönüşüyorlar, dış koşullara göre bir çok stratejiler geliştiriyorlar. PSA Grubu da bu dönüşümden nasibini almış durumda. Yan sanayi şirketleri ise, müşterilerinin değişik stratejilerine mümkün olan en hızlı şekilde adapte olmaya çalışmaktalar. Peki gerçek çözüm hızlı adaptasyon mudur? Sadece adaptasyon ile şirketlerinizin hacimleri ne oranda genişleyebilir? Yeni pazarlardan ne oranda pay alabilirler? Ne oranda yeni müşteriler kazanabilirler? Ve sonuç olarak şirketlerinin geleceğini ne oranda hazırlayabilirler?
Otomotiv’in önemli bir oyuncusu olan PSA’nın stratejilerini daha iyi anlamak ve geleceği hazırlamak adına reaktif değil proaktif olarak hazırlanmak için “mevcut ve potansiyel müşteri stratejilerini belirleyen kriterler/kısıtlar nelerdir?” “Bunlar stratejilerin oluşumuna nasıl etki ediyor?” sorularını soran yansanayilere yardımcı olmak adına; PSA’nın ÜRGE ve endüstriyel stratejilerini oluşturan temel etmenler ve tedarik stratejilerine derinlemesine bir göz atmak önemli: PSA tedarik kararlarını etkileyen kriterler nasıl şekilleniyor ve bunlara ne şekilde hazırlanabilinir ?
Şirketini daha parlak bir geleceğe taşımak isteyen tüm şirket sahipleri ve üst düzey yöneticilerinin bu sorular üzerinde kafa yorması ve temel kavramları içselleştirmesi olmazsa olmaz bir gerekliliktir. Müşterilerinin yönelimlerini daha net görebilen şirketler eksiklerini tespit edip buna yönelik tamamlayıcı aksiyonları alarak geleceğe daha emin adımlarla yöneleceklerdir ve B2B satış ekibi proje ve mühendislik ekiplerinin misyonunu bu bilgiler ışığında gözden geçirerek rakiplerinden daha avantajlı bir konum için daha doğru hedefler ile hazırlanabilirler.